söndag 5 april 2009

Pyamasparty för apor, påsklov och Bounce

Hej alla grisar och flygande elefanter.
Så i var det påsklov! Jiippiiii!!! I torsdags fick vi påskbuffe bläää! Sen igår var jag på pyamasparty hehe det var jättekul! Jag några kompisar från min gamla skola och en tjej från min klass var där. Vi åt, vi sjöng singstar och vi lekte hajen utomhus. =) Det var kul. Jaaa sen har det inte hänt så mycket mer eller jo i torsdags var jag på Bounce. De var jätteduktiga! det var på Orionteatern. I slutet kom det skum från ett rör i taket. Wow. Då fick man gå fram och dansa I SKUMMET. Jag gjorde det. Heheee... det var skoj! De från Bounce dansade också där! =D Sen kunde man dansa framför kameran det gjorde jag. Men jag bara hoppsade. Sen kom värsta duktiga killarna och dansade street. Aja.

Inga kommentarer: